понеділок, 25 березня 2024 р.

Творий звіт

Звіт учителя фізики, астрономії та інформатики

Маслюка Сергія миколайовича

за міжатестаційний період 2019-2024 н.рр.


Прізвище, ім'я та по батькові: Маслюк Сергій Миколайович

Рік народження: 13 серпня 1983 р.

Освіта: Повна вища. Магістр. Викладач фізики

Який навчальний заклад закінчив, рік: Глухівський державний педагогічний університет, 2005 р.

Педагогічний стаж (з них за фахом  керівної роботи): 17 років

Результати проходження останньої атестації: 2019 рік (учитель вищої категорії)

Нагороди та звання:

Тема самоосвіти: Впровадження технології навчальних проєктів як засобу реалізації інформаційно-цифрової компетентності на уроках фізики

Власний сайт (блог): https://glsch3info.blogspot.com/

Ютуб-канал: https://www.youtube.com/@glsch3info



Педагогічне навантаження

Навчальний рік

Класи

Години

Класне керівництво

2019-2020

(26 год)

фіз: 8аб, 10, 11;

астр: 11;

інф: 6аб, 8аб, 9аб, 10, 11.

10;

1;

15.


2020-2021

(26 год)

фіз: 9аб, 10, 11;

астр: 11;

інф: 7аб, 8аб, 9аб, 10, 11.

12;

1;

13.


2021-2022

(24 год)

фіз: 7абв, 10, 11;

астр: 11;

інф: 8аб, 9аб, 10, 11.

12

1;

11.


2022-2023

(25,5 год)

фіз: 7абв, 8абв, 11;

астр: 11;

інф: 6аб, 7абв, 10, 11.

15;

1;

9,5.


2023-2024

(27 год)

фіз: 7аб, 8абв, 9абв;

інф: 10, 11;

фіз. та хім.: 7в(інкл.)

19

6;

2.




Педагогічна проблема:

 “Впровадження технології навчальних проєктів як засобу реалізації інформаційно-цифрової компетентності на уроках фізики”


Початок проєктної діяльності слід розпочати з вибору теми навчального проєкту. Після обговорення мети та завдань проєкту необхідно скласти план реалізації проєкту.

План проєкту — це документ, який містить заздалегідь наміче­ний порядок дій, необхідних для досягнення мети проєкту.

План допомагає оцінити власні можливості та висвітлити проблеми, які можуть виникнути під час роботи.

На цьому етапі доцільно також визначити основні етапи роботи над проєктом, способи роботи на кожному етапі, терміни роботи, обов’язки та відповідальність кожного учасника проєкту.

План проєкту (шаблон)


1. Назва проєкту.

2. Тип проєкту.

3. Предмет (Розділ науки).

4. Керівник проєкту (Вчитель).

5. Виконавці проєкту (Школа, Клас, Прізвища, Імена)

6. Проблема (Ключове питання).

7. Мета проєкту (очікуваний результат).

8. Завдання проєкту (Тематичні питання).

9. Розподіл ролей діяльності учнів під час реалізації проєкту.

10. Опис продукту, отриманого в результаті проєкту.

11. Матеріально-технічні ресурси, потрібні для виконання проєкту.

12. Форма проведення презентації та захисту проєкту.


Підготовчий етап проєктної діяльності розпочинається з пошуку інформації, яка висвітлює тему навчального проєкту, а також допомогає вирішенню завдань проєкту.

У ході пошуку матеріалів до проєкту потрібно одразу їх сортувати. Для цього часто використовують портфоліо.

Портфоліо проєкту — це впорядкована добірка матеріалів, зібра­них з певною метою.

Електронне портфоліо проєкту — це збірка електронних матеріа­лів проєкту, які впорядковано за певною структурою.

Електронне портфоліо дозволяє здійснювати швидкий пошук доку­ментів; його легко редагувати, доповнювати, переносити, зберігати і т. д.

Використовуючи додаткову літературу, інтернет-ресурси тощо, не за­бувайте зберігати посилання на кожне джерело інформації — записува­ти назву ресурсу, ім’я автора. Пам’ятайте про авторське право!

Для уточнення отриманої інформації та одержання додаткової можна звертатися до довідників, словників, а також до вчителя.

Для оформлення результатів роботи над на­вчальним проєктом слід створити презентацію для захисту проєкту.

Щоб презентація проєкту відбулася успішно, необхідно виділити час для її ретельної підготовки. Переконайтеся, що ви виконали всі завдан­ня проєкту. Підготуйте доповідь. Для доповіді вибирайте найголовніше, викладайте свої думки коротко, чітко, зрозуміло.

Якщо ви плануєте презентувати проєкт із комп’ютерною підтримкою, то заздалегідь напишіть план, у якому позначте послідовність слайдів. Орієнтовно це можна зробити так:

Зміст слайда

Зміст доповіді

Тема проєкту, виконавці

Повідомлення теми проєкту, представлення виконавців

Ключове питання

Повідомлення ключового питання, яке відображає тему та мету проєкту

Матеріали проєкту

Розповідь про дослідження

Презентація ПРОДУКТУ учнівського проєкту

Висновки

Оголошення висновків

Список джерел

Презентація джерел, що були використані в ході роботи над проєктом

Подяка

Подяка всім, хто допомагав у роботі над проєктом. Подяка всім присутнім за увагу, побажання успіхів


Загальні правила презентації проєкту

1. Доповідати треба з гарним настроєм. Не забувайте про свій зовніш­ній вигляд, слідкуйте за поставою.

2. Під час доповіді дивіться на аудиторію.

3. Слова вимовляйте голосно та чітко.

4. Чітко назвіть себе, тему виступу та проблему, над якою ви працювали.

5. Не читайте доповідь з аркуша, а лише звіряйтеся з нотатками, щоб нічого не пропустити.

6. Стежте за часом виступу. Він не повинен перевищувати регламент.

Регламент — це час, який відведено на виступ. Про свій регламент слід дізнатися заздалегідь, ще під час підготовки до виступу.

7. Будьте готові відповідати на запитання. Відповідь на будь-яке за­питання бажано починати з подяки тому, хто його поставив.

8. Після завершення доповіді та відповідей на запитання подякуйте всім присутнім за увагу.









Домашні експерименти учнів як продукт навчального проєкту:









Форми та методи роботи:

Свої уроки  будую на експерименті, вирішенні проблемних ситуацій, зв’язку з практикою. Ефективно використовую на уроках різні евристичні методи, тести, творчі завдання. Для кращого запам’ятовування формул, позначень фізичних величин — схеми та таблиці, прийоми «Виключи зайве», «Сполучи відповідні величини». Практикую різні форми роботи: групові, парні, індивідуальні, фронтальні.


Дистанційне навчання:

За майже чотири роки дистанційного навчання, спочатку через пандемію Covid-19, а тепер через повномасштабну війну, всі ми знайшли зручні для себе онлайн-платформи, які допомагають вести електронний документообіг, спілкуватися з учнями, перевіряти виконані ними завдання тощо. Найчастіше користуюсь наступними:


Google classroom https://classroom.google.com/ – сервіс, що дозволяє організовувати онлайн взаємодію , використовуючи можливості Google

Google meet https://www.meet.google.com/ відеозустрічі, інтегровані з іншими інструментами Google

Zoom https://zoom.us/download сервіс для проведення відеоконференцій та онлайн зустрічей


Наурок https://naurok.com.ua/ освітній проєкт для обміну досвідом між освітянами та створення онлайн завдань

Всеосвіта https://vseosvita.ua/ освітній проєкт для обміну досвідом між освітянами та створення онлайн завдань

Google Forms https://docs.google.com/forms/u/0/ створення завдань, тестів, анкет (результати оцінювання синхронізуються з Гугл класом)

LearningApps https://learningapps.org/ безоплатна платформа, яка дає змогу створювати інтерактивні ігри та вправи з різних предметів. 


Google Презентації https://docs.google.com/presentation/ створення презентацій, легко інтегруються з іншими можливостями Google

Canva https://www.canva.com/ Ресурс для створення презентацій, плакатів, банерів, інших візуальних засобів


Phet https://phet.colorado.edu/_m/uk/ Симуляції лабораторних робіт  або дослідів

Mozaik https://ua.mozaweb.com доступ до електронних підручників та посібників

MozaWeb https://ua.mozaweb.com/uk/mozaWeb інтерактивний вміст для учнів та навчання вдома


Padlet https://padlet.com/account/setup класична інтерактивна дошка

Jamboard https://jamboard.google.com/ цифрова дошка у хмарі з доступом з будь-якого пристрою

Miro https://miro.com/ онлайн дошка для взаємодії зі своїми учнями


Всеукраїнська школа онлайн https://lms.e-school.net.ua/ відеоуроки, тести та завдання для школярів 5-11 класів

Дія.Освіта https://osvita.diia.gov.ua/ національна едьютейнмент освітня платформа актуальних знань та навичок



Підвищення кваліфікації:



2019 рік - Сертифікат учасника Всеукраїнського науково-практичного тренінгу "ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА ЗАСОБАМИ ІКТ"


2020 рік - Сертифікат проходження навчання на курсах підвищення кваліфікації за темою "Дорожні карти Нової української школи" в обсязі 30 годин (1 кр ECTS)

2020 рік - Сертифікат участі у вебінарі "Онлайн-ресурси для оформлення проєктної діяльності" (тривалість 2 академічні години)

2020 рік - Свідоцтво підтверджує, що дистанційно підвищив кваліфікацію під час вебінару «Успішний досвід підготовки, організації та проведення STEM-тижня (до Міжнародного STEM-тижня)» за напрямами «Проєктне навчання», «Інтегроване навчання» (тривалість 2 години / 0,06 кредиту ЄКТС)

2020 рік - Свідоцтво підтверджує, що дистанційно підвищив кваліфікацію під час вебінару «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики» за напрямами «Наскрізні навички», «Предметне навчання» (тривалість 2 години / 0,06 кредиту ЄКТС)

2020 рік - Свідоцтво підтверджує, що дистанційно підвищив кваліфікацію під час інтернет-конференції «STEM, STEAM, STREAM: від концепції до практичного втілення» за напрямами «Проєктне навчання», «Наскрізні навички», «Інтегроване навчання», «Практичні прийоми» (тривалість 13 години / 0.43 кредиту ЄКТС)

2020 рік - Сертифікат проходження навчання на курсах підвищення кваліфікації за темою "Особистісно-професійна компетентність педагога в умовах нової української школи" в обсязі 30 годин (1 кр ECTS)

2021 рік - Сертифікат проходження навчання на курсах підвищення кваліфікації за темою "Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти" в обсязі 30 годин (1 кр ECTS)

2021 рік - Сертифікат учасника Всеукраїнської науково-практичної конференції "Рівні серед рівних: інноваційні підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами" в обсязі 8 годин (0,3 кр ECTS)

2022 рік - Сертифікат проходження навчання на курсах підвищення кваліфікації за темою "ВПРОВАДЖЕННЯ STEM-ОСВІТИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС" в обсязі 30 годин (1 кр ECTS)

2023 рік - Сертифікат, про отримання практичних та теоретичних знань та навичок згідно з темами навчальних вебінарів: «Корисні канікули 2023: ефективні методики та інструменти на допомогу вчителю під час літніх канікул»; «Корисні канікули 2023: методика проведення квізу як дієвого інструменту вчителя на початку нового навчального року» Тривалість: 3 години / 0,1 кредиту ЄКТС

2023 рік - Сертифікат, про підвищення кваліфікації на тему "Про викладання теми "Системи керування базами даних" у старшій школі  за сучасних умов" Обсяг: 1 акад. год ( 0,03 кред. ЄКТС)

2023 рік - Сертифікат про навчання на курсах підвищення кваліфікації за темою: «ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ РЕАЛІЗАЦІЇ НАСКРІЗНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ» в обсязі 30 годин (1 кредит ЄКТС)

2024 рік - Сертифікат про підвищення кваліфікації за видом вебінар на тему: «НУШ: сучасні підходи до вибору, адаптації та використання модельної навчальної програми з фізики» Обсяг: 2 акад. год ( 0,06 кред. ЄКТС) №Y2501241123399239208



Грамоти та відзнаки:


2019 рік - ГРАМОТА Департаменту освіти і науки СумОДА - за вагомий внесок у роботу з обдарованими учнями, розвиток їх творчих здібностей, високу професійну майстерність у підготовці школярів до Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін
(Наказ від 07.03.2019 №152-ОД)

2019 рік - ГРАМОТА Департаменту освіти і науки СумОДА - за вагомий внесок у роботу з обдарованими учнями, розвиток їх творчих здібностей, високу професійну майстерність у підготовці школярів до Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін
(Наказ від 07.03.2019 №152-ОД)

2019 рік - ГРАМОТА Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації - за сумлінну та бездоганну працю, плідну педагогічну діяльність, значний особистий внесок у справу навчання і виховання підростаючого покоління Сумщини
(Наказ від 05.08.2019 №477-ОД)

2019 рік - СВІДОЦТВО про занесення до Книги Пошани Глухівської міської ради - за плідну педагогічну діяльність, значний особистий внесок у розвиток освіти міста Глухова та з нагоди 28-ї річниці незалежності України

2019 рік ДИПЛОМ ІІІ ступеня - за підготовку команди "Бозон" - учасника Сумського обласного турніру юних дослідників

2020 рік - ГРАМОТА Департаменту освіти і науки СумОДА - за вагомий внесок у роботу з обдарованими учнями, розвиток їх творчих здібностей, високу професійну майстерність у підготовці школярів до Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін
(Наказ від 04.03.2020 №179-ОД)

2020 рік - ГРАМОТА Департаменту освіти і науки СумОДА - за вагомий внесок у роботу з обдарованими учнями, розвиток їх творчих здібностей, високу професійну майстерність у підготовці школярів до Всеукраїнських учнівських олімпіад із базових дисциплін
(Наказ від 04.03.2020 №179-ОД)

2023 рік - ПОДЯКА Відділу освіти Глухівської міської ради - за значний внесок у справу патріотичного виховання, зміцнення національної свідомості, високу професійну майстерність та популяризацію української культури.




Публікації:


2020 рік - Організація освітнього процесу в гуртках фізико-математичного профілю в закладі позашкільної освіти : методичнии посібник / Т. М. Каганцова, Б. О. Грудинін, Р. П. Кухарчук, С. М. Маслюк, Т. В. Іллюченко, П. М. Сагаи дак. – Суми: видавничо-виробниче підприємство «Мрія», 2020. – 168 с.

Розв'язування задач з фізики засобами дистанційного навчання

(з власного досвіду роботи)

VI Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Науковий вимір проблем природничо-математичної освіти в контексті інтеграції України до єдиного європейського і світового освітнього простору» на базі Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка


Участь учнів в предметних олімпіадах:


Навчальний рік

II етап

III етап

IV етап

2019-2020

фіз: І* (11)

астр: І (11)

інф: І* (11), ІІ (11)

ін тех: ІІ (11), ІІІ (11)

фіз: ІІІ (11)

*інф: І* (11)

*карантин

2020-2021

карантин



2021-2022

фіз:  І* (10), ІІ (11)

астр: І (11)

інф: І (9), ІІ (8), ІІ (11)

*карантин


2022-2023

повномасштабне вторгнення 



2023-2024

фіз:  ІІ (7), ІІІ (9)
- у бомбосховищі




Виступи на конференціях, методичних об’єднаннях учителів:


2019-2020

Методоб’єднання учителів інформатики: “Особливості проведення практикуму з програмування та створення навчальних груп на сайті Eolymp.com”

2020-2021

Методоб’єднання учителів фізики: “Організація та проведення лабораторного практикуму з фізики в умовах дистанційного навчання під час карантину (COVID-2019)”

2021-2022

Практичні тренінги для вчителів ЗОШ №3: “Особливості роботи на платформі Google Classroom - погляд вчителя та учня”

2022-2023

Підготував виступ на обласний семінар для вчителів фізики в онлайн режимі «Змішане навчання фізиці у закладах загальної середньої освіти в умовах надзвичайних ситуацій та викликів сучасності» на тему: “Розв'язування задач з фізики засобами дистанційного навчання.” (19 травня 2023 року)


В рамках інформаційно-цифрової пролонгації було проведено навчальну практику для вчителів всіх освітніх галузей Глухівської ОТГ - “Організація роботи у веб-сервісі Google Classroom” (11 листопада 2023 року)

http://glukhiv-osvita.gov.ua/novyny/926-informatsijno-tsifrovu-prolongatsiyu-rozpochato

2023-2024

Засідання вчителів інформатики Глухівської ОТГ "Професійний стандарт вчителя" - виступ: “Досвід співпраці з Глухівським національним педагогічним університетом” (17 січня 2024 року)

https://glsch3info.blogspot.com/2024/01/blog-post.html#more


Співпраця з Глухівським національним університетом ім. О.Довженка:

Голова Державної екзаменаційної комісії - 2019-2022р.р., 2023-2024 р.р.

Постійний член вченої ради факультету ПФМО з 2023 року.



Позашкільна виховна робота:

У 2023 році разом з Романом Дзекелєвим створили Громадську організацію “Козацький клуб “Гарда”, метою якої є патріотичного виховання підростаючого покоління, зміцнення національної свідомості дітей шкільного віку та популяризація української культури вцілому.

Козацький клуб “Гарда” працює на базі Глухівської ЗОШ №3 та постійно бере участь у загальношкільних та міських заходах.




Немає коментарів:

Дописати коментар