Спіймай мене, якщо зможеш!

Всі проекти виконуємо на онлайн платформі:
НЕ ЗАБУДЬТЕ! увійти на сайт під своїм логіном!

ПРОЕКТ “Спіймай мене, якщо зможеш!”

Прибульця Зенона відрядили на Землю для виконання секретної місії. Однак йому тут так сподобалося, що він не хоче повертатися!
Допоможи Зенону втекти від космічного корабля, що хоче забрати його додому!

Створивши проект, ти навчишся:
контролювати взаємодії між персонажами;
* програмувати випадкові рухи

Порядок дій:
1. Завантажити Спрайти та Тло до вашого проекту.
   
  
Всі необхідні матеріали для створення проекту знаходяться тут: 

2. Рухи Зенона.
Додай команди, що рухають спрайт, до блоку ЯКЩО... ТО. У порожньому просторі між словами ЯКЩО і ТО розмісти датчик КЛАВІШУ... НАТИСНУТО?

Продовжимо писати код для інших напрямків руху.

3. Напиши скрипти для кожної клавіші. Потім додай їх до циклу ЗАВЖДИ, щоб вони працювали протягом усієї гри.
 
Після цього всередині циклу ЗАВЖДИ (але за блоками ЯКЩО... ТО) додай блок ВІДБИВАТИ ВІД МЕЖ. Це необхідно, щоб Зенон не виходив за межі екрана й тікав не тільки від свого переслідувача, а й від гравця!

4. Випадкова стартова позиція
Настав час визначити позиції, у яких Зенон та космічний корабель з'являтимуться на початку гри.
Чому б не зробити гру цікавішою, щоразу змінюючи стартові позиції персонажів?
Почни з блоку ПЕРЕМІСТИТИ В X: У:. Однак тепер X та У мають змінюватися щоразу, коли починається гра.
Додай до робочої області два блоки ВИПАДКОВЕ ВІД... ДО з категорії «Оператори». Розмісти їх у полях значень X та У.
Щоб Зенон та космічний корабель не з'являлися надто близько один до одного, признач кожному з них одну половину екрана.
Для Зенона обери інтервал, що розмістить його в лівій частині екрана, а для космічного корабля — інтервал, що розмістить його в правій частині екрана.

 
Наприкінці кожного скрипта додай блоки ПОКАЗАТИ. Згодом ти зрозумієш, навіщо вони потрібні.

5. Навздогін. Настав час «оживити» космічний корабель. Запрограмуй його так, щоб він переслідував Зенона. Додай блок СЛІДУВАТИ ЗА до циклу ЗАВЖДИ та обери Зенона у меню. Тепер космічний корабель завжди буде повернутий до персонажа. Нижче додай блок ПЕРЕМІСТИТИ НА... КРОКІВ, щоб корабель наближався до Зенона.
Не забудь встановити для космічного корабля меншу кількість кроків, ніж для Зенона. Якщо цього не зробити, грати буде неможливо!

6. Стережися Зенон. Зроби так, що Зенон зникне, якщо космічний корабель його спіймає.
Візьми блок ЯКЩО... ТО й додай у поле умови датчик ДОТОРКАЄТЬСЯ...?.
У меню обери назву космічного корабля. Потім додай блок СХОВАТИ. Він буде результатом зіткнення.
Перед тим, як сховати спрайт, постав блок ЧЕКАТИ 0.1 СЕКУНД, щоб переконатися, що зіткнення дійсно відбулося.

7. Повернення додому! Коли космічний корабель упіймає втікача, то він повернеться додому.
Побудуй скрипт таким чином:
ЯКЩО космічний корабель ДОТОРКАЄТЬСЯ Зенон, ТО він має КОВЗАТИ 1 ( ДО X: 0, У: 180.
Це координати верхньої частини екрана. Тільки-но космічний корабель дістанеться цієї точки, він зникне завдяки блоку СХОВАТИ.

8.  Не забудь зберегти! Натисни на кнопку “Поділитись”, напиши назву проекту, та скопіюй посилання проекту натиснувши “Copy link”. 
Прикріпи посилання у Класрум.

9. Тепер можеш пограти.

10.* Додатково. Спробуй перепрограмувати гру так, щоб гравець керував космічним кораблем замість прибульця.


Немає коментарів:

Дописати коментар