Траса для перегонів

Всі проекти виконуємо на онлайн платформі:
НЕ ЗАБУДЬТЕ! увійти на сайт під своїм логіном!


ПРОЕКТ “Траса для перегонів”
Заводь двигун, гра починається! Фінішуй якомога швидше.

Створивши проект, ти навчишся:
* встановлювати взаємодії між персонажем та навколишніми об'єктами;
* створювати спрайти, що говорять

Порядок дій:
1. Завантажити Спрайти та Тло до вашого проекту.
   
Всі необхідні матеріали для створення проекту знаходяться тут: 

2. Перейди до області скриптів.
Для спрайта АВТОМОБІЛЬ додай команду ПОВЕРНУТИ В НАПРЯМКУ 90, щоб автомобіль повернув праворуч. Щоб він рухався в цьому напрямку, додай блок ПЕРЕМІСТИТИ НА 2 КРОКІВ. Розмісти обидва блоки під подію КОЛИ НАТИСНУТО КЛАВІШУ СТРІЛКА ПРАВОРУЧ.
Повтори цю дію для інших клавіш зі стрілками: ліворуч, вгору і вниз.

3. Якщо твій автомобіль їзде догори дригом, то обери наступний стиль обертання спрайта:

4. На початку гри автомобіль має завжди з'являтися на стартовій лінії.
Навчися задавати спрайту початкову позицію:

5. Зроби так, щоб автомобіль завжди залишався на дорозі.
Використай команду ЯКЩО... ТО. Коли автомобіль ДОТОРКАЄТЬСЯ КОЛЬОРУ межі траси, то він повертає назад, виконуючи команду ПЕРЕМІСТИТИ НА -2 КРОКІВ.
Щоб обрати правильний колір, натисни на поле блоку ДОТОРКАЄТЬСЯ КОЛЬОРУ, а потім на межу траси.

6. Твоя гра майже готова, але їй потрібна мета. Завдання гравця фінішувати.
Розташуй спрайт "Фінішна лінія" наприкінці траси. Потім склади скрипт таким чином: ЯКЩО автомобіль ДОТОРКАЄТЬСЯ Фінішна лінія, ТО він має ГОВОРИТИ протягом 2 СЕКУНД "Ти переміг за:" і таймер, що показує, скільки часу минуло від початку гри.
Щоб додати два елементи в порожній простір блоку ГОВОРИТИ, використай оператор З'ЄДНАТИ.

7. Надто легко? Додай перешкоди!
Завантаж спрайт "Масляна пляма" та розмісти його у будь-якому місці на трасі. Додай блок ПЕРЕМІСТИТИ В Х: У: після блоку КОЛИ НАТИСНУТО зелений прапор, щоб зафіксувати перешкоду у певному місці.

8. Тепер щоб фінішувати, автомобіль повинен об'їжджати перешкоди.
Додай блок ЯКЩО... ТО. Постав у нього датчик ДОТОРКАЄТЬСЯ "Масляна пляма. Потім додай команди ПОВЕРНУТИ В НАПРЯМКУ і ПЕРЕМІСТИТИ ДО Х: У:.
Значення координат повинні бути такими самими, які ти використав для стартової позиції автомобіля.

9. Не забудь зберегти! Натисни на кнопку “Поділитись”, напиши назву проекту, та скопіюй посилання проекту натиснувши “Copy link”. 
Прикріпи посилання у Класрум.

10. Тепер можеш пограти.

11.* Додатково. Спробуй змінити гру, додавши власне тло.
Підказка. Не забудь зробити межі траси одного кольору.

Немає коментарів:

Дописати коментар